Sprzątanie wody z odpadów31 min
Miejskie kanały w Wiedniu trzeba oczyszczać kilka razy w miesiącu, by utrzymały swoją przepustowość. Z rzek wyławia się rowery, części kradzionych samochodów, porzucone łupy, a nawet broń. Kto dba o czystość naszych wód?