Wenezuela: Szkoła na wysokościach
W górskich regionach Wenezueli dostęp do edukacji jest przywilejem. Pewien nauczyciel walczy o otwarcie szkoły w sąsiedniej miejscowości, trzy godziny pieszo od jego domu. Zależy mu na tym, by wszystkie dzieci w okolicy miały dostęp do nauki.