Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Belgia jest esencją Europy – nie tylko dlatego, że skupia najważniejsze instytucje wspólnoty, ale także ze względu na swoją historię. Zabieramy Was w edukacyjną podróż po tym niewielkim, ale ciekawym kraju – cofniemy się w przeszłość, przeanalizujemy teraźniejszość i zbadamy prognozy na przyszłość.