Wybrzeża Morza Północnego
Wschodnie wybrzeże Szkocji charakteryzuje się poszarpanymi klifami, białymi, piaszczystymi plażami i urokliwymi portowymi miasteczkami. Oddalone od stałego lądu Orkady to z kolei nie tylko raj dla dzikiej przyrody, ale miejsce przesiąknięte historią.