Chiny i Ujgurzy
Chiński region Sinciang jest historyczną kolebką Ujgurów, mniejszości muzułmańskiej prześladowanej przez władzę centralną. Nasza ekipa reporterska zbadała, jak chińscy influencerzy zachęcają ludzi z całego kraju do kolonizacji tego regionu.