Izrael: Serce po prawej stronie13 min
Daleko od bogatych miast, start-upów i świeckiej bańki Tel Awiwu istnieje drugi Izrael. Jego mieszkańcy i mieszkanki niemal każdego miesiąca walczą o to, by związać koniec z końcem. Lamentują nad zanikaniem tradycyjnych wartości i z wrogością patrzą na liberałów. Reportaż.