TXL Berlin Recordings: Chapter 11
Ostatnia odsłona serii jest zdecydowanie najbardziej eklektyczna. Born in Flamez i Sarah Farina tworzą różnorodne gatunki od grime przez electro aż po footwork. Dążą do maksymalnej euforii - przekraczają granice house'u i techno, i zmierzają do ekstremum. Pochodzący z Berlina DJ Stingray zmieni tempo w swoim secie i przez kilka godzin gra futurystyczne techno w tempie 150 bpm w dawnej Cargohalle.