Dj Stingray // Sarah Farina // Born in FlamezTXL Berlin Recordings: Chapter 12
TXL Recordings goes out with a bang for this last episode. Born in Flamez and Sarah Farina transcend the 4/4 rhythmic structure of house and techno and find euphoria in the sweetspot between grime, electro and footwork. Berlin DJ Stingray sees us out with an hour long set of blistering, futuristic 150bpm techno.