Freddy K i Dr Rubinstein są znanymi na całym świecie DJ-ami techno i winylowymi ultrasami. Kwas we wszystkich jego odmianach ma szczególne znaczenie dla Dr Rubinsteina, podczas gdy szef wytwórni Key Vinyl Freddy K jest mistrzem przyspieszania loopy funku. Maraton techno kończy Tijana T, artystka z Belgradu, której paleta dźwięków rozciąga się od Chicago house do acid techno, przechodząc przez drum'n'bass i (happy) hardcore.