TXL Berlin Recordings: Chapter 12
Pierwszy i jedyny występ na żywo w 11. odcinku TXL. Na scenie berliński duet CYRK i ich euforyczna mieszanka electro, techno i disco, celebrująca queerowe korzenie kultury klubowej. Następnie Gabrielle Kwarteng i jej funk prosto z Panorama Bar, oraz Cormac - dj-rezydent Berghain - z setem balansującym pomiędzy Hi-NRG, Italo Disco i House. To będzie prawdziwy zastrzyk energii!