TXL Berlin Recordings: Chapter 12
"Muzyka house przez całą noc" to motto dziewiątego odcinka TXL. W starym i zabytkowym hangarze na lotnisku Tegel Mike Starr, DJ rezydujący w Panorama Bar, nadaje ton energetyzującym setem. Cinthie to jedna z najbardziej znanych niemieckich gwiazd muzyki house ostatnich lat. Trzecia w line-upie jest inicjatorka bloga i podcastu "Underground and Black" Ash Lauryn. Pochodząca z Detroit artystka powróci do amerykańskiej tradycji czarnego house'u.