TXL Berlin Recordings
Dzięki ARTE Concert już po raz kolejny byłe lotnisko Tegel staje się prawdziwym hot-spotem klubowym stolicy Niemiec. DJ-e o międzynarodowej sławie - tacy jak Ben Klock i Rødhåd, oraz wschodzące talenty (m.in. Elli Acula i Lovefoxy), spotykają się w TXL Berlin Recordings, by popadające w niepamięć miejsce ożywić solidnymi setami electro, house'u i techno.