TXL Berlin Recordings: Chapter 12
Podczas setów londyńczyka Joseya Rebelle'a granice gatunkowe z każdą minutą tracą na znaczeniu. W rękach londyńczyka różne style splatają się w spójny flow. Resident Advisor nazwał DJ-a Svena von Thülena "jednym z najlepiej strzeżonych sekretów Berlina". Mieszkający również w Berlinie Shed jest związany z wieloma klasykami najnowszej historii techno, takimi jak Monkeytown, Ostgut Ton, Delsin i własnymi wytwórniami.