TXL Berlin Recordings: Chapter 12
Trzy królowe elektronicznej sceny łączą szyki, by uwieść publiczność magicznymi groove'ami z pogranicza house'u i techno. Dancefloor berlińskiego klubu do czerwoności rozgrzewają: pochodzącą ze stolicy Niemiec energetyczna Lovefoxy, dryfująca między techno i soulem Ann-Marie Teasley, czyli The AM z Detroit, oraz Elli Acula spod szyldu Spandau20, która urzeka uwodzicielskim brzmieniem i ekstrawertycznym urokiem swoich rave'ów.