Burkina Faso: Wojna ze szkołą
Prowadzą systematyczną wojnę z uczniami i nauczycielami. Ponad dwa i pół miliona uczniów w Burkina Faso nie chodzi obecnie do szkoły. Dla kraju liczącego 20 milionów mieszkańców jest to ogromna liczba dzieci, które nie mogą już korzystać z prawa do edukacji, ponieważ islamscy terroryści uważają edukację za szkodliwą.