Burkina Faso: The War against School25 min
They are waging a systematic war against education. More than two and a half million school children in Burkina Faso currently no longer have classes. For the country with its 20 million inhabitants, this is an enormous number of children who can no longer exercise their right to schooling because Islamist terrorists consider education harmful.