"Pięć lat" (1/10)
Sprawa z przeszłości odcisnęła piętno zarówno na Terezie, jak i na Davidzie. Ich relacje zostały wystawione na próbę. David i Ema zaczynają rozmawiać o przeszłości, co dla obojga jest bardzo trudne. Tereza może liczyć na wsparcie grupy przyjaciół, którzy podziwiają jej odwagę, jednak trudno będzie jej odzyskać Lucie.