Wewnętrzna wojna28 min
Co robi z nami wojna, jak przetwarzamy emocje przez nią wywołane? Ukraińska TikTokerka Valeria Shashenok z czarnym humorem relacjonuje swoje życie w bunkrze, a potem wygnanie. Dmytro Maruszczaks z Buczy godzinami jeździ na desce, by zapomnieć o horrorze, który przeżył. Filmowczyni Alisa Kovalenko dokumentuje swoją służbę wojskową z dala od małej córeczki.