Change by Design
Piękne i jednocześnie trwałe? W branży meblarskiej to dwie trudne do pogodzenia rzeczy. Tylko w UE co roku do śmietników trafia ponad 10 mln ton mebli. Ale coraz więcej firm zaczyna się temu sprzeciwiać.