Syria: porwane dzieci
Howard uważa się za swego rodzaju pośrednika pomiędzy sobowtórami głów państw. Gdy wybuchła wojna natychmiast pomyślał o koledze po fachu - Umidzie, sobowtórze Zełenskiego. Umid pochodzi z Uzbekistanu, tuż przed wybuchem wojny miał kontrakt z rosyjskim producentem, ale w dniu wybuchu wojny był w Kijowie. Howard coraz bardziej obawiał się o jego bezpieczeństwo - obawiał się, że Umid może zostać porwany przez Rosjan i zamordowany przed kamerą, by sfingować śmierć prawdziwego ukraińskiego prezydenta... Fałszywy Kim zadzwonił więc do fałszywego Putina, by skonsultować z nim, jak uratować fałszywego Zełenskiego... Tak oto trzech sobowtórów wpadło w sam środek wojny swoich oryginałów.