Ukraine: Saving the Fake Zelensky
Kim Jong Un's lookalike says the doubles of presidents and dictators are “a little family”. When war broke out, he immediately reached out to President Zelensky's doppelgänger, a mechanic from Kyiv. He feared his colleague would be kidnapped by Russians and killed on camera to make people think the real president was dead. 'Kim' called fake Putin, based in Poland, to help get their fellow doppelgänger to safety.