Obsesja chirurgii plastycznej
Korekta nosa czy powiększenia piersi jako prezent na osiemnastkę? W erze Kardashianek i Instagrama taki pomysł dziwi coraz mniej osób. Jak to działa? Dlaczego ciała sfabrykowane przez chirurgów cieszą się taką popularnością? To pytanie postanowiliśmy zadać filozofom.