Re: Last generation
Blokują ruch w miastach, oblewają zupą dzieła sztuki i przykuwają się do koparek węglowych: aktywiści i aktywistki z grupy Last Generation uważają, że jest za późno, by walczyć o klimat łagodnymi metodami. Mają poczucie, że ich pokolenie jest ostatnim, które może jeszcze zrobić coś, by uratować planetę. Reportaż.