Ciemna strona mozzarelli33 min
Mozzarella di bufala – czyli mozzarella z mleka bawolego – to prestiżowy włoski towar eksportowy, ceniony za delikatny smak i kremową konsystencję. Jednak warunki jej produkcji w gospodarstwach w Kampanii nie zawsze napawają zachwytem.