Re: The Dark Side of Italian Mozzarella
Mozzarella di bufala is a premium product appreciated beyond Italy's borders. But producers of buffalo milk in Campania, that is used to make the famous white cheese, are facing hard times. This in turn is causing knock on effects on the buffalos' health.