Syria: porwane dzieci
Już od ponad roku Sri Lanka boryka się z poważnym kryzysem żywnościowym. Rządowy projekt 100-procentowego przejścia na rolnictwo ekologiczne zakończył się fiaskiem i spowodował katastrofalne osłabienie plonów. Te niedobory doprowadziły do gwałtownego wzrostu cen, a głód zajrzał w oczy sześciu milionom osób.