Wyspy Kanaryjskie: odsalanie wody
Sześćdziesiąt lat temu Wyspy Kanaryjskie jako pierwsze w Europie wdrożyły technikę odsalania wody oceanicznej w celu produkcji wody pitnej. Na początku uważano to za cudowne rozwiązanie, ale dziś zupełnie inaczej patrzymy na odsalanie. Czy będzie na nie miejsce w zrównoważonym świecie?