Wielka Rafa Koralowa: królestwo drapieżników
To jedno z najbardziej niezwykłych, ale i najbardziej wrażliwych, środowisk na naszej planecie. Rządzą tu rekiny tygrysie, krokodyle różańcowe i jadowite meduzy, doskonale przystosowani łowcy. Utrzymują równowagę w świecie raf koralowych i lasów namorzynowych, która przez tysiąclecia wydawała się stabilna. Jednak zmiany klimatyczne zaburzają prawa natury Wielkiej Rafy Koralowej.