Predators of the Great Barrier Reef
In the unique natural habitat of the Australia’s Great Barrier Reef, predators are masters of the great symphony of life. Sharks, saltwater crocodiles and jellyfish hunt their prey in beautiful surroundings which are teeming with life. But the reefs and mangroves are threatened by climate change.