Marea Barieră de Corali: regatul prădătorilor
În habitatul natural unic al Marii Bariere de Corali din Australia, prădătorii sunt protagoniștii vieții subacvatice. Rechinii, crocodilii de apă sărată și meduzele își vânează prada într-un cadru natural de o frumusețe deosebită, plin de viață. Însă recifele și mangrovele sunt amenințate de schimbările climatice.