42- Odpowiedź na prawie wszystko
Czy wiesz, że gdzieś na świecie żyje ktoś, kto wygląda dokładnie tak, jak Ty? Czy to powód do ekscytacji? A może do obaw, ze względu na potencjalną kradzież tożsamości? Czy chcielibyście spotkać się ze swoim sobowtórem?