Karawany Pustyni Arabskiej
Francusko-libańska archeolożka Laïla Nehmé wyrusza w niezwykłą naukową i ludzką przygodę: rekonstruuje karawanę wielbłądów, aby dowiedzieć się więcej o cywilizacji Nabatejczyków i jej bogatych kupcach.