Rosyjska nowa normalność
Obłudny. Arogancki. Przyjazny. Idealistyczny. To jaki jest ten Zachód? Na to pytanie odpowiadają nam mieszkańcy i mieszkanki Europy Wschodniej: artyści, dziennikarka, pracownica seksualna i model. Czy mają kompleksy? Jak czują się traktowani przez osoby z krajów uznawanych za bogatsze i bardziej uprzywilejowane?