"Transfariana" (2023)
Dokumentalista Joris Lachaise maluje żywy obraz ukazujący trudną historię Kolumbii. Naszymi przewodnikami jest nietypowa para kochanków: były partyzant i transkobieta. W ich opowieści miłość przeplata się z przemocą, a poezja z odrazą.