Japonia
Lata 20. dla Japonii rozpoczynają się nowym wyzwaniem: rywalizacją z zachodnimi mocarstwami. Rozwój przemysłowy kraju przyciąga tysiące ludzi z całego świata. Wśród nich znalazła się francuska rodzina: Emmy i Jean Millot przebywali w Japonii przez ponad 20 lat. Doświadczają militaryzacji kraju, podbojów w Azji i klęski w 1945 roku ...