Zobacz ARTE Reportage Argentyna: Strażniczki pamięci
Wojna w Ukrainie toczy się na pozór daleko od Tajwanu - Taipei i Kijów dzieli 8 tysięcy kilometrów. A jednak Tajwańczycy i Tajwanki obawiają się, że podzielą los Ukrainy. Ich ojczyzna też jest młodą demokracją i tak samo czuje zagrożenie ze strony potężnego, autorytarnego sąsiada.