Russian Soft Power in The CAR
Many Taiwanese are realising that if Ukraine can stand up to Russia, they might just be able to pull off the impossible, and stand up to China. Inspired by Ukraine's surprisingly successful resistance, some civilians are studying the basics of civil defense, others are taking urban warfare courses, and some are considering how to renovate old bomb shelters.