Łotwa: praca z perspektywy pokolenia ZRumunia: wybory do powtórki
Nigdy jeszcze nic podobnego nie wydarzyło się ww rumuńskiej historii. W grudniu 2024 roku, Trybunał Konstytucyjny unieważnił wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich. Powodem były manipulacje i rosyjska propaganda szerząca się przede wszystkim w mediach społecznościowych, które wzmocniły Calina Georgescu.