Laos: zapomniani żołnierze26 min
To historia porzucenia i zapomnienia. 50 lat po upadku Sajgonu 30 kwietnia 1975 roku i zwycięstwa komunistów w wojnie wietnamskiej, nadal nie wiadomo, co się stało z amerykańskimi żołnierzami wysyłanymi na tajne misje do sąsiedniego Laosu. Przez lata figurowali jako zaginieni w akcji, a dla USA oficjalnie byli tylko cywilami. Wielu z żołnierzy ułożyło sobie życie na nowo w Laosie, po innych ślad zaginął.