Laos: The Forgotten GIs26 min
During the Vietnam war the American army bombed extensively neighbouring Laos, even though the country was neutral, as communist combatants were thought to be hiding across the border. American military personnel taken prisoner in Laos simply disappeared, never to return to the USA, with their families desperate for news. Today Rick has gone to Laos to try to find his father, who disappeared there in 1968 during a secret mission.