Katar wchodzi na boisko13 min
Katarowi nie wystarczą petrodolary: chce również zarabiać na sporcie i rozrywce. Ten niewielki pustynny kraj jest gospodarzem tegorocznych XXII Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. I choć dla wielu osób to wydarzenie jest kontrowersyjne ze względu na koszty środowiskowe i społeczne, dla Kataru to prawdziwy awans. Dlaczego? Sprawdzamy.