1933. Pożar Reichstagu
Pożar Reichstagu w nocy z 27 na 28 lutego 1933 r. stał się dla Hitlera pretekstem do zniszczenia demokracji i wprowadzenia dyktatury. Aresztowano tysiące przeciwników politycznych, głównie komunistów, a winą obarczono Marinusa van der Lubbe. Dokument wykorzystuje archiwalne nagrania, rekonstruuje wydarzenia i próbuje odpowiedzieć na pytanie, kto naprawdę podpalił Reichstag.