Klash: Sztuka w akcji
Od ponad 10 lat koreańska artystka Kimsooja stoi nieruchomo na środku ulicy, twarzą do tłumu. Tym gestem, który powtórzyła w 15 dużych miastach na całym świecie, wywróciła do góry nogami tradycyjne pojęcie artystki-aktywistki. Nicnierobienie stało się manifestem.