Klash: Sztuka w akcji
W 2017 podczas Biennale Sztuki w Wenecji niemiecka artystka Anne Imhof pokazuje niepokojący spektakl. Pod szklaną podłogą można zobaczyć osoby oddające się dziwnemu rytuałowi uległości. Nad nimi chodzą zombie. To akt potępienia wobec ukrytych struktury władzy i inwigilacji. Film z lektorem.