Klash: Sztuka w akcji
W 2015 roku duński artysta Olafur Eliasson postanowił przemieścić 12 ogromnych bloków lodowych z południa Grenlandii do Paryża. Ten spektakularny performance, zsynchronizowany w czasie z konferencją klimatyczną COP21, miał uświadomić nam, że zagrożenie zbliża się wielkimi krokami. Film z lektorem.