Klash! Art in Action
On 10th November 2015, the artist Olafur Eliasson embarked on a titanic endeavour: he aimed to move 12 gigantic blocks of ice from Greenland to Paris for the COP21 international environmental talks. The artist’s installation was an urgent warning and a countdown.