Re: Bajeczna kariera owsianki
Owies był kiedyś uważany za pokarm biedoty i zwierząt gospodarskich. Dziś wynosi się go na piedestał, a nawet uważa za superfood. Dietetycy chętnie polecają owies ze względu na jego składniki odżywcze i lekkostrawność. Jednak uprawom tego cennego zboża zagrażają coraz częstsze susze i brutalne ulewy.