Łotewska moda na weganizm
Inny sposób odżywiania może pomóc nam się wyróżnić i stać się częścią naszej tożsamości. Na Łotwie, w tym małym kraju zamieszkiwanym przez dwa miliony ludzi, coraz więcej osób interesuje się weganizmem. Czym objawia się to w praktyce? Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku..