Somaliland: kraj, którego nie znacie25 min
Witajcie w Somalilandzie. Ten graniczący z Etiopią kraj oficjalnie nie istnieje. W praktyce jest zupełnie inaczej – Somaliland ma swój demokratycznie wybrany rząd i zastępy dumnych mieszkanek i mieszkańców. Aby pokazać Wam, jak wygląda tamtejsze życie, nasza ekipa reporterska wybrała się w podróż drogą A1 – jedyną prowadzącą do Somalilandu i przecinającą kraj na wskroś.