Pacyfik: Centrum świata13 min
Pacyfik: ocean, który fascynuje swoim ogromem i różnorodnością krajów nad nim położonych. To także scena, na której rozgrywa się dyplomacja i walka o władzę. Przykład? Chińsko-amerykańska rywalizacja handlowa.